България е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява


Волжка България



Чували ли сте за Волжка България? Вероятно малко. Така и трябва. Защото ако чуете още малко, ще разберете, че такова нещо никога не е съществувало и няма вече да бъдете "правилен" човек според някои.

Дълго време, през 19-ти и 20-ти век е разпространяван слуха в България, че българите дошли от Волга. На някой "етимолог" звездите са му проговорили, че буквите "Б" и "В" са близки и може да ги пишем, че са се променяли с времето една в друга, както и буквите "Ъ" и "О". Та "Бълг" идвало от „Болг“ или от „Волг“, което доказвало нееднозначно, че "болгарите" идвали от района на Волга. Което пък съвсем случайно доказвало, че ние сме малко руско племе и никога не трябва да забравяме кой ни е големия брат. Знаем също, че в приказката си за Кубрат Теофан е дал име на втория му син Котраг. На база на това име се почнало с едни надстройки на тази измислица, които "доказвали неоспоримо" откъде идват българите. Дори това, че Теофан е казал, че Котраг е преминал Дон и се е заселил срещу най-големия си брат, т.е на запад от него е било игнорирано. Тук говорим за една област на около 1800км североизточно от Фанагория.

В един момент обаче доста хора разбрали, че река Волга се е наричала преди това Ател, Итил или Идил. И казали историците "Ще се измъкнем тихичко от този гаф, пък който не разбере как се е казвала Волга преди това и си вярва, че българите са дошли от Волга нека да продължи да си вярва. Няма нищо лошо в това българите да знаят, че са по-малкия брат на руснаците".

Днес ако отворите Уикипедия, ще видите, че "Първите данни за Волжка България дължим на арабските географи от IX век". От 660г. когато въпросния хан Котраг я е създал до 9-ти век нямало нищо?! Всъщност ние знаем точно от кога е първата написана дума за този район достигнала до нас, и това е от 910 и 922 година, което не е 9-ти, а е 10-ти век и хора пишещи в Уикепидия е добре да знаят поне как се определят вековете.

Неоспоримо, хората живели по тези земи са приели исляма от арабите през 922 година когато владетел им е бил емира Алмуш. По това време там са се скитали арабски географи като Ибн Фадлан и Ибн Русте, които са говорели естествено на арабски. Мохамад Ибн Фадлан нарича тази територия на саудитски Ал БАЛкарийа. Звучи досущ като България. Остава да докажем, че двете думи имат нещо общо и смислово, ама не става. Думата БАЛ в турските езици означава ПЧЕЛЕН МЕД или СЛАДЪК. Казахстанската организация на пчеловъдите се нарича БАЛар, а филма "Сладък Живот" на турски се казва "Дели БАЛ". През 10-ти век там са живеели хора които са събирали пчелен мед от горите и са го изнасяли по Волга. Тези хора изобщо не са приличали на нас, били са доста примитивни и са нямали почти никакви общи обичаи с нашите.
   Виж тук.

Отговорът на въпроса, как нашите и руските историци са достигнали до историята на хората там, без за период от 250 години да има намерен и един артефакт или летопис е прост – с измислици и фантазии. Нямаме данни тези хора да са знаели и една дума на български и да са се заинтересували от вече създадената азбука на Кирил и Методий. Днес изобщо не си приличаме с тях физически. То е направо обидно да се дискутират подобни небивалици.

Вече дадохме сигурни доказателства, че във Фанагория не е имало никакъв хан Кубрат с петима сина пред които е чупил някакви съчки. Естествено, след като Кубрат е измислица, значи и синът му хан Котраг е измислица. Много историци като проф.Георги Бакалов и проф.Божидар Димитров са били наясно с това и започнаха да търсят произхода на българите някъде по Иран и Афганистан, макар и без изразени успехи. Ако бяха потърсили произхода ни тук в самата България вероятно щяха да имат много по-добър резултат.


обаче